Συγκεκριμένα, όλοι οι μαθητές των δύο τμημάτων κλήθηκαν να βρουν όρους από το βιβλίο της Βιολογίας, καθώς και τους αντίστοιχους ορισμούς με -κατά το δυνατόν- εμπνευσμένη διατύπωση. Η ανταπόκριση ήταν τόσο μεγάλη σε πλήθος και πρωτοτυπία, ώστε ακολούθησε αξιολόγηση από τους μαθητές, για να επιλεγούν οι πιο ευρηματικοί ορισμοί που ήταν διατυπωμένοι με σαφήνεια και ακρίβεια.
Ακολούθησε η γνωριμία με το περιβάλλον του λογισμικού (επιλέχτηκε το ελεύθερο λογισμικό Hot Potatoes) και η καταχώριση όρων και ορισμών σταδιακά κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς, την Παρασκευή 8/5/15, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου, οι μαθητές των δύο τμημάτων είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν μεταξύ τους, παίζοντας το κάθε τμήμα το παιχνίδι – σταυρόλεξο που δημιούργησε το άλλο τμήμα γι αυτούς. Συντονίστριες για την ομαλή και δίκαιη διεξαγωγή του παιχνιδιού ήταν οι Γρηγοριάδου Κατερίνα και Τσορμπατσίδου Χριστίνα, μαθήτριες της Γ΄ τάξης, τις οποίες και ευχαριστούμε θερμά. Το ενδιαφέρον και η αγωνία βρισκόταν συνεχώς στο κατακόρυφο, σ΄ ένα παιγνίδι που το ζητούμενο ήταν η κατάκτηση της γνώσης, η ψυχαγωγία και η ευγενής άμιλλα.
Οι υπεύθυνοι καθηγητές
Αγγέλου Βάσω
Παπαδόπουλος Στέλιος