“Βιο…σταυρόλεξο” (Βιολογία)

capture-20150510-095409

Παίξε και συ κάνοντας κλικ στο σταυρόλεξο

capture-20150510-095501

Παίξε και συ κάνοντας κλικ στο σταυρόλεξο

Έχοντας ως στόχο να υποκινήσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών και να δημιουργήσουμε συνθήκες διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, οι μαθητές  των τμημάτων Α2 και Α3 υλοποίησαν ένα ιδιαίτερο project στο μάθημα της Βιολογίας, δημιουργώντας δύο ηλεκτρονικά σταυρόλεξα πάνω στη θεματική ύλη της Βιολογίας Α΄ Γυμνασίου.

Συγκεκριμένα, όλοι οι μαθητές των δύο τμημάτων κλήθηκαν να βρουν όρους από το βιβλίο  της Βιολογίας, καθώς και τους αντίστοιχους ορισμούς με -κατά το δυνατόν- εμπνευσμένη διατύπωση. Η ανταπόκριση ήταν τόσο μεγάλη σε πλήθος και πρωτοτυπία, ώστε ακολούθησε αξιολόγηση από τους μαθητές, για να επιλεγούν οι πιο ευρηματικοί ορισμοί που ήταν διατυπωμένοι με σαφήνεια και ακρίβεια.

Ακολούθησε η γνωριμία με το περιβάλλον του λογισμικού (επιλέχτηκε το ελεύθερο λογισμικό Hot Potatoes) και η καταχώριση όρων και ορισμών σταδιακά κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς, την Παρασκευή 8/5/15, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου, οι μαθητές των δύο τμημάτων είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν μεταξύ τους, παίζοντας το κάθε τμήμα το παιχνίδι – σταυρόλεξο που δημιούργησε το άλλο τμήμα γι αυτούς. Συντονίστριες για την ομαλή και δίκαιη διεξαγωγή του παιχνιδιού ήταν οι Γρηγοριάδου Κατερίνα και Τσορμπατσίδου Χριστίνα, μαθήτριες της Γ΄ τάξης, τις οποίες και ευχαριστούμε θερμά. Το ενδιαφέρον και η αγωνία βρισκόταν συνεχώς στο κατακόρυφο, σ΄ ένα παιγνίδι που το ζητούμενο ήταν η κατάκτηση της γνώσης, η ψυχαγωγία και η ευγενής άμιλλα.

Οι υπεύθυνοι καθηγητές
Αγγέλου Βάσω
Παπαδόπουλος Στέλιος

Κοινοποιήστε το:
Έχοντας ως στόχο να υποκινήσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών και να δημιουργήσουμε συνθήκες διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, οι μαθητές  των τμημάτων Α2 και Α3 υλοποίησαν ένα ιδιαίτερο project στο μάθημα της Βιολογίας, δημιουργώντας δύο ηλεκτρονικά σταυρόλεξα πάνω στη θεματική ύλη της Βιολογίας Α΄ Γυμνασίου. Συγκεκριμένα, όλοι οι μαθητές των δύο τμημάτων κλήθηκαν να βρουν όρους από το βιβλίο  της Βιολογίας, καθώς και τους αντίστοιχους ορισμούς με -κατά το δυνατόν- εμπνευσμένη διατύπωση. Η ανταπόκριση ήταν…

Review Overview

User Rating: 4.9 ( 2 votes)
0