To Erasmus+ KA2 επισκέπτεται το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αλεξανδρούπολης και το Ιστορικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης

Στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus + του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης «Δόμνα Βισβίζη», μαθητές της ομάδας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δύο βιωματικά εργαστήρια με θέμα τη διαχείριση της ετερότητας 구글 chrome 다운로드.

Η πρώτη βιωματική δράση σχεδιάστηκε με αφορμή το κείμενο Το παιδί με τη ριγέ πιτζάμα και υλοποιήθηκε από τον επίκουρο καθηγητή της Παιδαγωγικής του Θεάτρου του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης  δρ MegaStudy Smart Learning. Σίμο Παπαδόπουλο στην αίθουσα Θεμέλιο του Πανεπιστήμιου.  Η εμψύχωση εξελίχθηκε με αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών, και συγκεκριμένα με την αξιοποίηση της διερευνητικής δραματοποίησης, μιας μεθόδου που έχει προταθεί από τον καθηγητή και έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση iTunes tool. Η εμπλοκή των μαθητών, η ανίχνευση καταστάσεων, η εμβάθυνση σε πτυχές της ανθρώπινης ψυχολογίας έδωσε τη δυνατότητα για μία ανάγνωση  του προ και περί κείμενου Expulsion Lady's Den. Οι μαθητές διατύπωσαν αβίαστα απόψεις για τη ζωή, αξιολόγησαν την εμπειρία τους πολύ θετικά και ήταν εμφανής η συναισθηματική φόρτιση της ομάδας Download Aooni movies.

Η δεύτερη βιωματική δράση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο Ιστορικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης από την επιστημονική συνεργάτιδα του μουσείου Αγνή Λ soundwire 다운로드. Καραγιάννη, υπ. Διδάκτωρ στην Παιδαγωγική του Θεάτρου σε μουσειακό περιβάλλον και συνεργάτιδα του δρ lync 2010 다운로드. Σ. Παπαδόπουλου. Το διερευνητικό μουσειακό πρόγραμμα αφορούσε στις διαφορετικές πληθυσμιακές ομάδες που κατοίκησαν στην περιοχή, όπως αυτές με σεβασμό στην διαφορετικότητα και χωρίς ιδεολογήματα προβάλλονται μέσα από τα μουσειακά εκθέματα του Ιστορικού Μουσείου Αλεξανδρούπολης 체크티비 다운로드. Η εμψύχωση  εξελίχθηκε με βάση τα πέντε στάδια της διερευνητικής δραματοποίησης, επήλθε στοχασμός και αναστοχασμός σε ζητήματα που απασχολούσαν και απασχολούν ακόμα την ανθρωπότητα, ανεξάρτητα από την καταγωγή, τη θρησκεία, τη γλώσσα: η αξία της ανθρώπινης ζωής είναι το σημαντικότερο όλων, ξεπερνά τα όρια των συνόρων και των κρατών 원피스 0화 다운로드. Κατά την ολοκλήρωση της δράσης, οι μαθητές έγραψαν την εμπειρία τους στο βιβλίο επισκεπτών του μουσείου και φράσεις, όπως ανακούφιση, ελπίδα, ενθουσιασμός, αίσθημα περιέργειας, αποτύπωσαν την  εμπειρία των συμμετεχόντων embed code 다운로드.

Αγνή Λ. Καραγιάννη, υπ. Διδάκτωρ στην Παιδαγωγική του Θεάτρου σε μουσειακό περιβάλλον και συνεργάτιδα του δρ. Σ. Παπαδόπουλου

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παναγιώτα Λαζάκη, Φιλόλογος

Συμμετείχαν τα παιδιά:
Παγωνίδου Ανδριάνα
Παπαδανιήλ Απόστολος
Παπαϊωάννου Γεωργία
Περακάκης Ευστάθιος
Πλαστουργού Μαρία- Δωροθέα
Σικλαφίδη Αλεξάνδρα
Χατζηπέμου Χρυσάνθη
Βαφειάδη Μαντώ
Δαμιανίδης Παναγιώτης
Ζησίδης Παναγιώτης

Κοινοποιήστε το:
Στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus + του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης «Δόμνα Βισβίζη», μαθητές της ομάδας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δύο βιωματικά εργαστήρια με θέμα τη διαχείριση της ετερότητας. Η πρώτη βιωματική δράση σχεδιάστηκε με αφορμή το κείμενο Το παιδί με τη ριγέ πιτζάμα και υλοποιήθηκε από τον επίκουρο καθηγητή της Παιδαγωγικής του Θεάτρου του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης  δρ. Σίμο Παπαδόπουλο στην αίθουσα Θεμέλιο του Πανεπιστήμιου.  Η εμψύχωση εξελίχθηκε με αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών, και συγκεκριμένα με την αξιοποίηση της διερευνητικής δραματοποίησης, μιας μεθόδου που έχει προταθεί από τον καθηγητή και έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση. Η εμπλοκή των μαθητών, η ανίχνευση καταστάσεων, η…

Review Overview

User Rating: 4.9 ( 1 votes)
0